Nu är köket så färdigt att vi slipper svälta till Jul....

Vad tråkigt att leva på grillat och hämtmat i över ett halvår. ;)

Ja det måste blivit ett dyrt kök om man räknar 2-300kr i snabbmat varje dag:P

Frysta en portionare går väl på cirkus 22 spänn st och 2 pers så så blodigt har det inte blivit. Fast man upskattar hemlagad mat på ett helt annat sätt nu...

Ingen som sagt grattis?! GRATTIS! Det blir fint, jag har bernadotten jag med, men eran var med mörk bakgrund? Svårt att se med blixten... Bra gjort i alla fall!

T
Verkligen en stor och snygg förbättring jämfört med gamla köket som riktigt fult.

Fast varför har du inte satt en täcksida i samma färg som luckorna?

IMG_0164.jpg

Instämmer i Grattis och snyggt!

Jag gillar speciellt kombinationen mörka Virrvarr och linoleumgolvet!

;D pinebar

mycket snyggt det nya köket! Det gamla var också fint (börjar bli ovanligt med så gamla kök så det är lite synd) och ett nytt kök är mer opersonligt men helt klart mer praktiskt. Värdelöst med ett kök som är svårjobbat.

Tackar för beröm...
Täckskiva behövs inte då det skall komma en liten bardisk i det för tillfället  väldigt stora dörrhålet. Men det trängde sig en Jul emellan.
Det sved i pumpen att skicka ut det gamla 50-tals köket, men när varje gemensam matlagnings-session slutade med hot om skilsmässa, gråt och krockar tog vi det gemensamma beslutet att döda det gamla köket. Dessutom stämmer både golv och bänk in med tidsperioden. Gammalt skall behållas om det funkar därför kör jag
Volvo-PV.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.