Är det någon som har handlat fönster från infonster.se?
Jag är tveksam att handla därifrån då jag inte får kontakt med dom på något sätt. Finns ca 6 bra kommentarer om dom på Google men inte mer än så.
Skulle ni våga handla från dom?
 
Firman har funnits sedan 2012. 2017 års omsättning var 5,3miljoner, året innan 3,3, så de verkar omsätta en slant. Recensionerna är allt ifrån en månad till flera år gamla. Jag skulle våga handla från dem i alla fall.
Men som alltid, betala med kort om du betalar i förväg, då kan du reklamera köpet. Eller mot faktura när du mottagit varorna.
 
  • Gilla
Linda611
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.