Firman har funnits sedan 2012. 2017 års omsättning var 5,3miljoner, året innan 3,3, så de verkar omsätta en slant. Recensionerna är allt ifrån en månad till flera år gamla. Jag skulle våga handla från dem i alla fall.
Men som alltid, betala med kort om du betalar i förväg, då kan du reklamera köpet. Eller mot faktura när du mottagit varorna.