6 210 läst ·
3 svar
6k läst
3 svar
Infiltrationssystem MIVAB ?
hej
jag har en trekammarbrunn från mivab (4 år gammal )
den är inge bra för den har spruckit och läcker
är tvungen att gräva upp den
den svenska representanten för mivab verkar inget vidare
blir tvungen att köpa ny
funderar på en i betong
jag har en trekammarbrunn från mivab (4 år gammal )
den är inge bra för den har spruckit och läcker
är tvungen att gräva upp den
den svenska representanten för mivab verkar inget vidare
blir tvungen att köpa ny
funderar på en i betong
betong is king! 
fattar inte varför man ska hålla på att rodda med plast och förankringar och annat trassel. och tro inte att slambilen återfyller med vatten när de tömt. kul och hitta brunnen på marken eller krunchad. jo det händer...
fattar inte varför man ska hålla på att rodda med plast och förankringar och annat trassel. och tro inte att slambilen återfyller med vatten när de tömt. kul och hitta brunnen på marken eller krunchad. jo det händer...
Klicka här för att svara