Funderar på att köpa denna infiltrationsanläggning . Någon som har den ? referenser ?

www.mivab.dk
Se svensk manual.
 
Ingen :'( ?
 
hej
jag har en trekammarbrunn från mivab (4 år gammal )
den är inge bra för den har spruckit och läcker
är tvungen att gräva upp den
den svenska representanten för mivab verkar inget vidare
blir tvungen att köpa ny
funderar på en i betong
 
betong is king! ;)

fattar inte varför man ska hålla på att rodda med plast och förankringar och annat trassel. och tro inte att slambilen återfyller med vatten när de tömt. kul och hitta brunnen på marken eller krunchad. jo det händer...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.