Är i färd att montera fönsterbleck på ett egenbyggt uthus och försöker förstå vad vi har för infästning på huvudbyggnadens fönster. Vad är detta för något? Har läst mig till att det även finns bleckskruv och -spik, rekommenderar ni istället något av det är det intressant med.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
S s97danl skrev:
Tack! Hittade trycktät på Bauhaus. Inte helt lätt att komma åt med "nosen" på popnitstången, jag använde en liten mutter som spets men kanske finns bättre sätt?S sk007 skrev:
Klicka här för att svara