Hej,

Jag undrar om det är någon som har bilder, ideer eller ritningar kring att bygga in stereo, pvr, xbox, dvd i väggen. Det blir förstås en liten hylla ovanför då dessa apparater är bredare än vad en normal innerväg är. Min tanke med detta är att inne i det lilla "skåpet" ska det sitta uttag för 7:1(15 ledningar) ljud samt 240 V(4-5 st) för samtliga enheter och ett data uttag. Det blir en hel del hål som inte är så snyggt bara på väggen utan helst vill jag dölja dessa i det infällda skåpet.

Någon som har gjort något liknande. Jag är sladd allergiker och tål inte att se dessa ligga framme.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.