Hej,
Jag undrar om det är någon som har bilder, ideer eller ritningar kring att bygga in stereo, pvr, xbox, dvd i väggen. Det blir förstås en liten hylla ovanför då dessa apparater är bredare än vad en normal innerväg är. Min tanke med detta är att inne i det lilla "skåpet" ska det sitta uttag för 7:1(15 ledningar) ljud samt 240 V(4-5 st) för samtliga enheter och ett data uttag. Det blir en hel del hål som inte är så snyggt bara på väggen utan helst vill jag dölja dessa i det infällda skåpet.
Någon som har gjort något liknande. Jag är sladd allergiker och tål inte att se dessa ligga framme.