saaanden skrev:
Ah okej, jo tyskan är inte så lätt.

Slängde iväg beställning på kök idag, där slank de med en Neff häll. Med personalrabater så blev de inte så jävla dyrt ;)

Ne men riktigt imponerad av Neff's vitvaror så ska bli häftigt att se hur de funkar i praktiken.
Uppdatera gärna när du provat. Är ju min huvudkandidat också.
 
Nizztos skrev:
Uppdatera gärna när du provat. Är ju min huvudkandidat också.
Yes ! 16e mars får jag köket så blir väl nån vecka efter =)
 
Hej! Kan någon här redan nu rekommendera en Neffhäll med vred (60cm) och en leverantör som fungerade (Tyskland förmodar jag)?

Vi har nu försökt vänja oss vid IKEAs Otrolig i en vecka, men kan inte förlika oss med att den får fnatt och utvisar kocken vid minsta felsteg. Kommer det stänk på kontrollerena, måste de torkas av och allt bort från hällen innan den startar upp igen. Dessutom klarar den stora 210-zonen inte kastruller mindre än 150. Det klarade våran gammelspis husqvarna induktion (med vred)

Mvh
/O
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.