Hej.
Har köpt in en induktionshäll med endast 2 plattor.
Var nyfiken på hur många kablar som skulle behöva installeras.
Märker nu att det bara är 2 kablar blå brun vilket förvånade mig. Nolla och fas. Ingen jord
Är detta något man behöver bekymra sig över?
Instruktionsbok på franska. Är CE märkt. Köpt på Cdon och är en billig variant.
https://cdon.se/hushallsapparater/o...0w-l28-8xd52cm-glasbelaggning-svart-p51444690
Tack på förhand
Har köpt in en induktionshäll med endast 2 plattor.
Var nyfiken på hur många kablar som skulle behöva installeras.
Märker nu att det bara är 2 kablar blå brun vilket förvånade mig. Nolla och fas. Ingen jord
Är detta något man behöver bekymra sig över?
Instruktionsbok på franska. Är CE märkt. Köpt på Cdon och är en billig variant.
https://cdon.se/hushallsapparater/o...0w-l28-8xd52cm-glasbelaggning-svart-p51444690
Tack på förhand
Klicka här för att svara

