Gizer skrev:
Det är inte lika illa som det var för Honda i början på 00-talet i alla fall: [länk] :D
Mitsubishi var lite illa ute med sin Pajero också. De fick byta namn i en del spansktalande länder. Pajero motsvarar engelskans wanker. Skriver inte den svenska översättningen för då blir jag väl bannad från forumet :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.