Det är inte lika illa som det var för Honda i början på 00-talet i alla fall: [länk]
Mitsubishi var lite illa ute med sin Pajero också. De fick byta namn i en del spansktalande länder. Pajero motsvarar engelskans wanker. Skriver inte den svenska översättningen för då blir jag väl bannad från forumet
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.