K Krypstocken #1 Medlem · Mölndal · 627 inlägg 8 jun 08:09 Krypstocken Medlem Mölndal 627 inlägg 8 jun 08:09 #1 Hej Är det någon som kan identifiera vilken manometer detta är eller framför allt vilken anslutning den har? Är mitt i en flytt och ”hittar inte” mitt skjutmått. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #manometer
Hej Är det någon som kan identifiera vilken manometer detta är eller framför allt vilken anslutning den har? Är mitt i en flytt och ”hittar inte” mitt skjutmått. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
GK100 #2 Medlem · Jönköping · 14 652 inlägg 8 jun 08:54 GK100 Medlem Jönköping 14 652 inlägg 8 jun 08:54 #2 Du får kolla på dimension 1/4', R8, G8 det är vad du verkar ha där och en vanlig storlek i sammanhanget.
Du får kolla på dimension 1/4', R8, G8 det är vad du verkar ha där och en vanlig storlek i sammanhanget.