2 633 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
inbyggnadsvitvaror till Kvikkök
Ni som har köpt Kvik design eller Mano kök, vad har ni för vitvaror? Vi vill ha helintegrerade kyl och frys och diskmaskin, men måtten verkar inte passa med standard. Det ska vara en hög diskmaskin men vi har inte fått några bra uppgifter på mått från vår Kvik butik.
Måste man verkligen köpa sina vitvaror genom Kvik? De har inte så bra priser nämligen.
Måste man verkligen köpa sina vitvaror genom Kvik? De har inte så bra priser nämligen.
Hej!
Siemens har en diskmaskin som passar Kviks höga skåp! SL65371EU tror jag att den heter. Den har dock inte ett så bra (lågt) pris men är bland de bättre på marknaden har jag hört! Kyl/frys har jag inte koll på då vi ska ha en side by side själva!
//Lecke
Siemens har en diskmaskin som passar Kviks höga skåp! SL65371EU tror jag att den heter. Den har dock inte ett så bra (lågt) pris men är bland de bättre på marknaden har jag hört! Kyl/frys har jag inte koll på då vi ska ha en side by side själva!
//Lecke
Hej!
Tvyärr kan jag inte svara på din fråga... men jag blev så nyfiken på ungefärligt prisläge på Mano (om det är det som ni beställt). Vi funderar nämligen själva på att köra på Mano alt liknande från HTH. Vi ska även kolla om Ikea har en liknande modell.
Tvyärr kan jag inte svara på din fråga... men jag blev så nyfiken på ungefärligt prisläge på Mano (om det är det som ni beställt). Vi funderar nämligen själva på att köra på Mano alt liknande från HTH. Vi ska även kolla om Ikea har en liknande modell.
Var på Kvik i Barkaby i helgen (ska nog också köpa Mano). De hade rabatt just nu på ett antal Siemens-produkter. 25% tror jag. Dock har jag ingen aning om priserna blir konkurenskraftiga efter rabatten heller.haninge skrev:Ni som har köpt Kvik design eller Mano kök, vad har ni för vitvaror? Vi vill ha helintegrerade kyl och frys och diskmaskin, men måtten verkar inte passa med standard. Det ska vara en hög diskmaskin men vi har inte fått några bra uppgifter på mått från vår Kvik butik.
Måste man verkligen köpa sina vitvaror genom Kvik? De har inte så bra priser nämligen.
Mycket konkurrenskraftiga verkar det som (iaf på siemens)! Efter att ha fått offert på 32.000 hos elgiganten så gick jag över till kvik (kungens kurva) och för samma pengar fick jag likadan kyl/frys och ugn men mycket bättre häll och diskmaskin så jag är helnöjd.
En hög diskmaskin, siemens sl65m350eu, tar de nu under sommaren 6.500 för.
En hög diskmaskin, siemens sl65m350eu, tar de nu under sommaren 6.500 för.
Klicka här för att svara