Hejsan!

Håller på att bygga hus och vi skall installera ett ikeakök.

Vi skall ha inbyggnads ugn och micro men inte ikeas.

Vad är det för mått för ugn resp. micro?
Har letat som tusan men kan inte hitta någon info om det, är det standardmått???? Passar vilken ugn och micro som helst?

MVH Daniel
 
Jag tror att IKEAs ugnar är av standardmått men att deras micro är lite lägre än standard. Vi har dock monterat en annan ugn och micro i IKEA högskåp. Det finns gott om mmarginal för att ha en högre micro men du får såga till en passbit själv.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.