Hejsan!
Håller på att bygga hus och vi skall installera ett ikeakök.
Vi skall ha inbyggnads ugn och micro men inte ikeas.
Vad är det för mått för ugn resp. micro?
Har letat som tusan men kan inte hitta någon info om det, är det standardmått???? Passar vilken ugn och micro som helst?
MVH Daniel