Ska det verkligen se ut så som på bilden?
Finns ingenstans i beskrivningen om det ska täckas med något, det kom med en svart metalliskt, men den ska fästas nedtill såvitt jag förstår? Hyllan kan inte flyttas högre och inte kan det vara meningen att man ska ha in en passbit där?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Finns ingenstans i beskrivningen om det ska täckas med något, det kom med en svart metalliskt, men den ska fästas nedtill såvitt jag förstår? Hyllan kan inte flyttas högre och inte kan det vara meningen att man ska ha in en passbit där?
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Gör väl inget att det ser ut så?
Däremot brukar hällen vilja ha lite utrymme där.
Däremot brukar hällen vilja ha lite utrymme där.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Tabort den då, men du behöver ett mellanrum där för att hällen ska kunna ventilera.
Vad är det jag ska ta bort tycker du? Det där är ju en del av stommen. Knappast så att hällen behöver 1-2 cm mellan bänkskivan och ugn för att ventilera då den likt ugnen ventilerar nedåt i skåpet.
Knappast så att ugnen heller inte ska var i linje med luckorna på skåpen bredvid vilket nu inte är fallet
Knappast så att ugnen heller inte ska var i linje med luckorna på skåpen bredvid vilket nu inte är fallet
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg
Medlem
· västra götaland
· 128 inlägg
Jag tror att ugnen skall upp, det skall vara ett mellanrum i nederkant mot luckan under så att ugnsluckan får plats att "vrida sig runt". sitter skenorna i skåpet rättvända eller i fel hål ? Har för mig att det är ovala hål i dem så man kan justera höjden men kan ha fel där.
Jo jag löste det genom skenorna som du skriver singemoller, anvisningarna visade att skenan inte skulle monteras med skruven mitt i ovala hålet utan vilandes på ovala hålets högsta punkt. Finns ju tre fästpunkter till så det löste sig.
Klicka här för att svara