Sant :)
Tyvärr måste man ha en förstärkare på varje ställe ståendes igång alltid (eller en centralt med många zoner på).

En annan fördel med Sonos också, är tex om man kör en musikdvd i vardagsrummet,
så kan man ta signalen från hemmabioförstärkaren och koppla den till Sonos enheten,
och synka ljudet ut till alla andra zoner också,
eller tex nu när det är Eurovison, ut med signalen till Sonosen från hemmabiot, och alla zoner
har tillgång till samma ljud :)
 
Sant det är en fördel.

vi kommer köra med en centralmförstärkare, så kan man välja mellan sonos och andra lösningar fritt sen :)

sen att få ut eurovisionljudet i hela huset ser jag inte direkt som en fördel ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.