663 läst ·
3 svar
663 läst
3 svar
Inbyggd bänkfrys erfarenheter?
Hej, vi håller på att rita på ett kök där vi har tyvärr lite problem att få plats med 2 fullstora kylfrys.
Vi tittar istället på att ha en stor kyl och sen en extra frys som är under bänkskivan.
Någon som har erfarenhet av detta? Vi känner att den extra volymen i ett fullstort kylskåp hade varit skönt att ha.
Hade såklart gärna haft en stor frys (eller 2 kylfrys combos). Men bänkskive ytan kommer bli väldigt liten isf.
Någon som har erfarenhet av dessa?
Vi tittar istället på att ha en stor kyl och sen en extra frys som är under bänkskivan.
Någon som har erfarenhet av detta? Vi känner att den extra volymen i ett fullstort kylskåp hade varit skönt att ha.
Hade såklart gärna haft en stor frys (eller 2 kylfrys combos). Men bänkskive ytan kommer bli väldigt liten isf.
Någon som har erfarenhet av dessa?
Ingen erfarenhet men känner man att en sådan här räcker till i volym och det är enda placeringen som fungerar så varför inte.
https://en.norcool.com/product/drawer-freezer/
https://en.norcool.com/product/drawer-freezer/
de är ju behändiga så länge de fungerarM Musiara skrev:Hej, vi håller på att rita på ett kök där vi har tyvärr lite problem att få plats med 2 fullstora kylfrys.
Vi tittar istället på att ha en stor kyl och sen en extra frys som är under bänkskivan.
Någon som har erfarenhet av detta? Vi känner att den extra volymen i ett fullstort kylskåp hade varit skönt att ha.
Hade såklart gärna haft en stor frys (eller 2 kylfrys combos). Men bänkskive ytan kommer bli väldigt liten isf.
Någon som har erfarenhet av dessa?
tyvärr är det inte så länge'
och det är ju kina köp och släng
Klicka här för att svara