Hej
Först och främst är det någon som testat följande
plasttak på sin inbyggda altan? Vad tycker ni i sådana fall om
- Ljusinsläpp
- Kondensrisk
- Är den lätt att hålla ren (har en del träd i näheten)
Eftersom den är genomskinlig antar jag att det kommer bli väldigt varmt på altanen på sommaren. Så länge man är hemma och kan öppna funkar det ju men jag tänker någon mer automatiserad lösning. Eftersom jag har lågt i tak och kommer behöva räkna alla cm tror jag inte jag kommer ha plats förnventilationsfönster men jag tänker om någon form av temperaturstyrd paxfläkt skulle klara att dra ut värmen.