6 071 läst ·
3 svar
6k läst
3 svar
Impregnera markis
Satt ute och mös under markisen när det började skvätta lite, som så småningom övergick till årets störtskur. Då upptäckte jag att det läckte in på ett ställe, mitt över bordet.
Den är bara ca 2 år och någon nanobehandling av tyget skulle det tydligen vara.
Antar att jag måste bättra på impregneringen en aning. Någon som har bra tips på en bra produkt och vart man får tag på den. Har googlat lite om nanoimpregnering och det finns en del, men inget att köpa i butik.
Den är bara ca 2 år och någon nanobehandling av tyget skulle det tydligen vara.
Antar att jag måste bättra på impregneringen en aning. Någon som har bra tips på en bra produkt och vart man får tag på den. Har googlat lite om nanoimpregnering och det finns en del, men inget att köpa i butik.
Hej!
Besök markisföretag.
http://www.dickson-constant.com/sv/SE/35/marche/2/375/303-produkter
/Lalle
Besök markisföretag.
http://www.dickson-constant.com/sv/SE/35/marche/2/375/303-produkter
/Lalle
Medlem
· Västmanland
· 108 inlägg
Den här har jag annvänt i sätena på bilen, skall tydligen fungera på markiser också.
Kanske kan vara något??
http://shop.bollnasbilvard.se/tygcabriolet-impregnering-1l-p-1045-c-730.aspx
//MVH
Kanske kan vara något??
http://shop.bollnasbilvard.se/tygcabriolet-impregnering-1l-p-1045-c-730.aspx
//MVH
Klicka här för att svara