Hej, ska sätta dit min imkanal nu innan lösullen kommer på plats.
1. Hur långt fr golv kan jag släppa ner kanalen?
2. Ska den placeras i mitten?
3. Kan man köpa en spisfläkt utan fläkt o sätta en kanalfläkt på vinden i stället för o få ner ljudnivån?
Har ej köpt fläkten än, den ska sitta i ett 600 väggskåp.
DD