Har svårt att tolka det. Är det klass 1 eller 3 i en villa?.
Ska det inte behövas isolering i klass 3?
 
Mikael_L
kamilenski skrev:
Har svårt att tolka det. Är det klass 1 eller 3 i en villa?.
Ska det inte behövas isolering i klass 3?
Klass 3 såvitt jag förstår.

Dom nämner ju inte isolering explicit, utan att det ska klara brandklass EI15 istället. Så det är valfritt att utföra detta med isolering eller t.ex. mineritskivor.

Tack för länken myrstack.



Vet ni vilka i skogen det är mest synd om? :)
 
eller oisolerat om du håller 50mm till brännbart material
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.