5 450 läst ·
18 svar
5k läst
18 svar
Imkanalen i nybygget
Klass 3 såvitt jag förstår.kamilenski skrev:
Dom nämner ju inte isolering explicit, utan att det ska klara brandklass EI15 istället. Så det är valfritt att utföra detta med isolering eller t.ex. mineritskivor.
Tack för länken myrstack.
Vet ni vilka i skogen det är mest synd om?
Medlem
· Dalarna
· 195 inlägg
eller oisolerat om du håller 50mm till brännbart material
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden