1 414 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Imfritt badrum?
Jag skall precis renovera mitt första badrum och jag skulle väldigt gärna vilja ha en "stängd" dusch (typ duschkabin med tak) så att jag slipper imma i hela badrummet. Problemet är att badrummet är väldigt litet, så jag skulle också gärna ha en lösning liknande Hafa Igloo där duschdörrarna kan fällas in när duschen inte används.
Känner någon igen detta problem? Kan man måttbeställa sådana rundade dörrar till den höjd som behövs någonstans? Att sänka taket känns inte så aktuellt...
Tacksam för alla förslag....
Anna
Känner någon igen detta problem? Kan man måttbeställa sådana rundade dörrar till den höjd som behövs någonstans? Att sänka taket känns inte så aktuellt...
Tacksam för alla förslag....
Anna
Hej och välkommen!
Nja, "imfria" badrum uppnås med rätt ventilation!
Även om du duschade i ett "glasbubbla" så vad tror du händer när du stiger ur duschen.... då behövs det en rejäl ventilation för att få bort imman/fukten innan det börjar mögla någonstans
Nja, "imfria" badrum uppnås med rätt ventilation!
Även om du duschade i ett "glasbubbla" så vad tror du händer när du stiger ur duschen.... då behövs det en rejäl ventilation för att få bort imman/fukten innan det börjar mögla någonstans
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden