Vi ska renovera köket och hade bestämt oss för ekfronter från Ikea. Blev dock lite tveksam när det står på hemsidan att de utgår. Vilken är anledningen till detta? Liten efterfrågan eller materialproblem? Tyckte att vår "online-köksplanerare" från Haparanda sa att sortimentet och valmöjligheterna av t ex färg på skåp o lådfronter skulle utökas? (Var egentligen ute efter en lucka i ljusare kulör åt pastellhållet, enfärgad slät.)Erfarenheter av Ekestad?