Ugnen "läcker" matfett mm i vänstra hörnet. Jag ser inget synligt fel. Ugnen har varit så här i flera år enligt min släkting. Ugnen är från Ikea och ser ut att vara i väldigt bra skick.
Listen och glaset ser alltså bra ut. Men vad kan då vara fel? Något gör att det blir ett glapp mellan dessa två.
Tacksam för tips
Listen och glaset ser alltså bra ut. Men vad kan då vara fel? Något gör att det blir ett glapp mellan dessa två.
Tacksam för tips
Vi har precis samma problem med en 2 år gammal Matälskare varmluftsugn. Det läcker nere i vänstra hörnet trots att glasskiva och list ser ut att sitta korrekt. Fick du någon lösning på ditt problem?
Vi har samma problem. Fick du någon lösning?K kia2 skrev:Ugnen "läcker" matfett mm i vänstra hörnet. Jag ser inget synligt fel. Ugnen har varit så här i flera år enligt min släkting. Ugnen är från Ikea och ser ut att vara i väldigt bra skick.
Tacksam för tips
fick du ett svar? ser inget är nu på sidan. det är så att jag har exakt samma problem med ungnen!M matthew123456 skrev:
mvh: Acke
Klicka här för att svara