Någon som vet om man kan köpa en Tillreda och plocka ur själva hällen och fälla in den i en bänkskiva?

Tillreda
Induktionshäll av märket Tillreda, visad på IKEA:s webbplats, med inställningsknappar för två kokzoner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Skulle behöva en Välbildad, alltså med 2 plattor som är ovanför varandra inte på rad

Välbildad
Svart VÄLBILDAD induktionshäll från IKEA med två kokplattor, visad på produktsida med pris och betyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Men jag tyckte 1700 extra för en utan ram va lite onödigt 🙂

Jag tror inte det är så lämpligt att ta bort botten på den hällen eftersom botten lär vara en del av den elektriska isoleringen.

• Gilla
nino
  • Laddar…
BirgitS
Liten tröst i sammanhanget kan ju vara att Välbildad verkar vara en bättre häll med högre effekt.

• Gilla
nino
  • Laddar…
Demmpa Demmpa skrev:
Jag tror inte det är så lämpligt att ta bort botten på den hällen eftersom botten lär vara en del av den elektriska isoleringen.
Ja så kanske det är, kom på att jag har en sån men med en platta, kan öppna den och kika 🙂

BirgitS BirgitS skrev:
Liten tröst i sammanhanget kan ju vara att Välbildad verkar vara en bättre häll med högre effekt.
I det här fallet så spelar det ingen roll, är till ett uthyrningsrum som används väldigt lite, men trinettköket såg för tråkigt ut så skulle vilja slänga ut det

• Gilla
Violina och 1 till
  • Laddar…
Demmpa Demmpa skrev:
Ja tillreda har jag provat och då tar jag hellre vedspisen för hällen är usel

• Gilla
nino
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.