ser att alla andra på sina ritningar har valt luckfärg och handtag.
Hur gör man det? Jag hittar inget sådant :'(
 
Antar att du har det "gamla" verktyget med priser till 16 juli. Där kan man markera sitt skåp, då kommer det fram i vänsterhörnet. där kan du sedan välja alla tillbehör och längst ner bland valen finns dörrarna. Där har du en rullista med alla alternativ på luckor och färger (åtminstone dom som fanns i gamla katalogen).

Markera det du önskar och vips får du med de på 3D-bilden och kan skriva ut.

/me
 
Hejsan, jag har precis laddat ner verktyget från IKEA och intallerat det. Men det är fortfarande priser t.o.m 16 juli 2006, hur uppdaterar man verktyget?? ngn som vet
 
Det finns ingen uppdatering nu, de hålle på med en och det verkar som om den släpps i september.

/alacs
 
alacs skrev:
Det finns ingen uppdatering nu, de hålle på med en och det verkar som om den släpps i september.

/alacs
Jag har iallafall en version där priserna gäller t.o.m. 2007.. laddade hem det i lördags eller söndags..
Verkar väldigt segd dock (segare än den äldre versionen) så de kanske bytte tillbax eller nått?
 
Var hittade du den? Går man på länken för planeringsverktyget är det en version från 20050913 som finns att hämta

/alacs
 
alacs skrev:
Var hittade du den? Går man på länken för planeringsverktyget är det en version från 20050913 som finns att hämta

/alacs
Jag omistallerade datorn samma dag.. och skulle sedan ladda hem programmet på nytt..
Då låg det på precis samma ställe som den gamla versionen ligger nu..
Så dom har alltså tagit bort den nya versionen igen..
Här e ett bevis
ikea.JPG
 
Vilka luringar!!! Får vackert vänta tills den fräscha versionen släpps. Eftersom vårt köksval, Ädel Vit, har blivit billigare sedan förra året är det inte prislistan jag är ute efter, utan de nya skåpen.

Tack,

/alacs
 
Miicke

Säg att du hann leka lite med det nya verktyget! :-?

Såg ju den bifogade bilden, och på den var det ju en loftsäng :o
Kommer jag kunna leka med annat i kök???
 
jennyn_ skrev:
Miicke

Säg att du hann leka lite med det nya verktyget!  :-?

Såg ju den bifogade bilden, och på den var det ju en loftsäng  :o
Kommer jag kunna leka med annat i kök???
Inte i den versionen jag har iallafall.. där finns bara menyn
"Kök och Matplats"
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.