Finns det någon som har erfarenhet beträffande Ikeas inbyggda kyl/frys?
Det är ju super att man kan gömma den bakom en lucka men hur praktiskt är det egentligen? Jag tänker på rengöring mellan kyl och lucka osv...
Den är ju inte så mycket billigare (6500 kr ink stomme+lucka) än en någorlunda ordinär kyl/frys.
Förbaskat svårt det här...att alltid behöva välja... :-/