P petersson79 #1 Medlem · Västra Götaland · 766 inlägg 11 aug 2006 19:17 petersson79 Medlem Västra Götaland 766 inlägg 11 aug 2006 19:17 #1 Lådorna på vårat nya kök smäller igen den där sista biten som ska vara självstängande, vad göra åt detta? Är det justering på skenorna eller vad?
Lådorna på vårat nya kök smäller igen den där sista biten som ska vara självstängande, vad göra åt detta? Är det justering på skenorna eller vad?
L lillajuni #2 Medlem · 138 inlägg 11 aug 2006 23:41 lillajuni Medlem 138 inlägg 11 aug 2006 23:41 #2 har du dämpare? annars är det dom som fattas, ikea-köken "smäller igen" utan dom...
Robert_Maria #3 Medlem · Västmanland · 2 229 inlägg 11 aug 2006 23:42 Robert_Maria Medlem Västmanland 2 229 inlägg 11 aug 2006 23:42 #3 En dum fråga kanske men har du installerat lådbromsarna?