D dekoala1994 #1 Byggnovis · 22 inlägg 7 aug 2022 18:40 dekoala1994 Byggnovis 22 inlägg 7 aug 2022 18:40 #1 Hej jag har en inbyggnadsmaskin från ikea. Fronten längst ner på maskinen tar i stommen något och undrar om någon har tips på hur jag kan ”slipa” kapa ner någon milimeter på stommen så fronten går fritt? #diskmaskin #ikea
Hej jag har en inbyggnadsmaskin från ikea. Fronten längst ner på maskinen tar i stommen något och undrar om någon har tips på hur jag kan ”slipa” kapa ner någon milimeter på stommen så fronten går fritt?
P Plupp 137805 #2 Anonym 8 aug 2022 12:38 Plupp 137805 Anonym 8 aug 2022 12:38 #2 Är det inte socklen som den tar i?
D dekoala1994 #3 Byggnovis · 22 inlägg 8 aug 2022 12:41 dekoala1994 Byggnovis 22 inlägg 8 aug 2022 12:41 #3 Nej det är nog skevt skåp så fronten tar i nederkant på skåpet löste det dock med att såga bort någon mm längst ner på ena stommen.
Nej det är nog skevt skåp så fronten tar i nederkant på skåpet löste det dock med att såga bort någon mm längst ner på ena stommen.