Hej jag har en inbyggnadsmaskin från ikea. Fronten längst ner på maskinen tar i stommen något och undrar om någon har tips på hur jag kan ”slipa” kapa ner någon milimeter på stommen så fronten går fritt?
 
P
Är det inte socklen som den tar i?
 
Nej det är nog skevt skåp så fronten tar i nederkant på skåpet löste det dock med att såga bort någon mm längst ner på ena stommen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.