T
Funderar också på detta golv, nå erfarenheter?
 
Vet de e en gammal post. Men vill varna andra
Håller på å lägga de nu:mad: funderar skarpt på å lämna tillbaka skitet. Delar man laminatet i kortskarvarna så kan man kassera hela raden. Så Fruktansvärt dålig kvalite i kortskarvarna. Å då har ja lagt laminat som både är dyrare å billigare än ikea å har aldrig varit med om de tidigare. Så ur läggningssynpunkt så e de riktigt dåligt. E så man föredrar läggningstypen där man måste klicka i hela raden i kortskarvarna å sen i med hela raden i långsidan. Ikea e ju kända för å montera ihop å isär men va som hände med tankegången här vetitusan :crysmile:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.