Är det någon som lagt Ikeas golv Gräsmark och kan dela med sig av erfarenheter?
Jag hittar trådar om deras andra billigare golv men inget om Gräsmark som är en smula tjockare och någon tia dyrare.
https://m2.ikea.com/se/sv/p/graesmark-laminatgolv-ekmoenstrad-svart-antikeffekt-80424774/
Jag hittar trådar om deras andra billigare golv men inget om Gräsmark som är en smula tjockare och någon tia dyrare.
https://m2.ikea.com/se/sv/p/graesmark-laminatgolv-ekmoenstrad-svart-antikeffekt-80424774/
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vet de e en gammal post. Men vill varna andra
Håller på å lägga de nu
funderar skarpt på å lämna tillbaka skitet. Delar man laminatet i kortskarvarna så kan man kassera hela raden. Så Fruktansvärt dålig kvalite i kortskarvarna. Å då har ja lagt laminat som både är dyrare å billigare än ikea å har aldrig varit med om de tidigare. Så ur läggningssynpunkt så e de riktigt dåligt. E så man föredrar läggningstypen där man måste klicka i hela raden i kortskarvarna å sen i med hela raden i långsidan. Ikea e ju kända för å montera ihop å isär men va som hände med tankegången här vetitusan 
Håller på å lägga de nu
Klicka här för att svara