nikasp
Märkte när jag plockade ihop enkelt IKEA-kök till vårt torp att man med kombinationsugnar får en extra låda i bänkskåpet vilket lockar mycket. Fråga: är den ugnen något att ha? Köper vi inte den så blir det inte någon micro alls så det är också en faktor.

Just nu blir det ett otroligt lyft i torpet då vi hittills bara lagat mat på en liten tvåplattors häll eller på vedspisen. Vi har även vedeldad bakugn men sommartid eldar vi inte i onödan.

De ser ju rätt små ut inuti. Kan man baka surdegsbröd och göra rejäla gratänger och ugnsgrönsaker mm?

Länk (pris 5295 kr): http://m.ikea.com/se/sv/catalog/products/art/20300936/

Sambon är sunt skeptisk och är inget fan av micro heller. Ska man köpa en av Ikeas billigaste vanliga ugnar kanske?
 
Redigerat:
nikasp
Inget att ha enligt hon på Ikea, i alla fall om man är familj och inte lagar lite så jag stod över Blocket-annons.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.