En två år gammal blandare från Ikea där plastslangen (delen i kranen) sprack och orsakat vattenskada i hela taket i rummet på undervåningen... Nu står värmefläktar på full fart.
 
MC-HiTech skrev:
Diskbänkar och blandare från IKEA är tyvärr inte något att ha, de är bara billiga och där slutar det. IKEA har för övrigt bra kök men som sagt ...

Köp ett välkänt märke, du ska leva med plåten ganska länge och när allt är monterat och klart så kommer du att fråga dig själv varför du tvekat.
Är inte det gammalt förtal?

Jag var på fynd i Älmhult som är överöst med gamla modellen av diskhoar (Emsen). Känner man på plåten så känns det nästan som en folie. Tunn och man kan lätt bågna hon. Skulle aldrig sätta dit en sådan.

Jämte fanns även några Boholmen. Känns betydligt mer robust och tåligare och de hade i alla fall jag vågat sätta dit. Känns inte sämre än de jag kollade in på K-rauta.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.