Hej!
Rörläggaren har bland annat monterat vår nya toalettstol vid badrumsrenovering.
När jag testade att spola IFÖ 6260 så märkte jag att "ramen" till spolknapparna släpper.
När jag spolar halvspolning släpper ramen och glappar i andra änden (vid helspolningsknappen) och vice versa.
Är det fel på produkten eller har något slarvats med i montaget?
Hur kan man åtgärda det?
Tack på förhand!
Rörläggaren har bland annat monterat vår nya toalettstol vid badrumsrenovering.
När jag testade att spola IFÖ 6260 så märkte jag att "ramen" till spolknapparna släpper.
När jag spolar halvspolning släpper ramen och glappar i andra änden (vid helspolningsknappen) och vice versa.
Är det fel på produkten eller har något slarvats med i montaget?
Hur kan man åtgärda det?
Tack på förhand!
Allvetare
· Västra Götalands
· 850 inlägg
Testa att dra fast spolknappen lite extra, under spolknappen finns en ”blå pinne” (vet ej exakt vad denna delen heter) som håller fast spolknappen. Du fäller upp spolknappen som på bilden och drar försiktigt fast den ”blå pinnen”. Detta bör hjälpa.
Varken ramen eller knappen behöver lossas vid montering av toastolen.
Knappen fäller man upp för att lägga i doft-/rengöringsstaven. På våran 6260 så lyfter man knappen på ”lillspolningen”.
Den blåa ”staven” håller fast sargen mot behållaren, knappen hänger i två piggar i sargen.
Knappen fäller man upp för att lägga i doft-/rengöringsstaven. På våran 6260 så lyfter man knappen på ”lillspolningen”.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den blåa ”staven” håller fast sargen mot behållaren, knappen hänger i två piggar i sargen.
Klicka här för att svara