Satt o tittade på husdrömmar på svt igår.
Fick syn på en taklampa/plafond som dom hade på lite olika ställen i huset.

Någon som kan identifiera denna lampa?

Kvadratisk takplafond med LED-lampor monterad i ett vitt rum med vertikala persienner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

A
Ser ut att vara en utanpåliggande ledplatta. Eventuellt med någon form av bländskydd/raster

Verkar helrätt!
Tack!

BirgitS
Nja, helt rätt är det väl inte eftersom det ju inte är Ikeas led-panel i programmet, utan en där fronten inte är helt slät och ramen är mer arbetad.

BirgitS skrev:
Nja, helt rätt är det väl inte eftersom det ju inte är Ikeas led-panel i programmet, utan en där fronten inte är helt slät och ramen är mer arbetad.
Kan nog vara kvalitén på bilden ovan som luras och att det ser ut som ett raster.

Tycker iaf att denna bild från IKEAs hemsida och min bild ovan är väldigt lika, är dock inte helt säker.
Takmonterad ljuskälla som liknar en produkt från IKEA, monterad i ett rum med ljus vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Sökandet fortsätter :)

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
BirgitS
Nu har jag kollat noga på teveprogrammet och veckningen syns bara när man pausar bilden så den är nog ett renderingsproblem. LED-paneler finns det många av och Ikeas kan ju vara tillräckligt bra för dig. En sak som jag noterade när jag sökte runt lite var att många av panelerna var betydligt ljusstarkare än Ikeas så kolla om Ikeas är tillräckligt ljusstark för det ställe där ni vill ha den.

• Gilla
Lexington
  • Laddar…
Kollade också lite snabbt.

IKEAs ligger på 2800lm och dom andra jag hittade ligger mellan 3000-3900.
Så det känns som om IKEAs bör räcka för det mesta :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.