Lack eller olja?
Har torkat det med såpa, golvet ser mkt roligare ut när man våttorkat det men kanske gjort det för blött
tillägg: menar att det skulle va kul med en produkt som ger wet look
Testat lite med mp52 polish men det försvann efter en vecka
Finns det någon produkt man kan rolla på så det ser roligare ut fram till slipningen?
Långsiktigt lösning kommer nog vara att slipa det på egen hand, ser det svårslipat ut?
Varför har det blivit mellanrumm golv och list?