Har flyttat in i en lägenhet där badrummet renoverades för kanske tio år sedan. Nu behöver vi justera duschdörrarna och förstår inte hur vi ska öppna ”locket” på profilen. Det är av plast.
Är det någon i forumet som känner igen profilerna på bilden, vet hur de ska lossas eller kan identifiera fabrikatet?
Är det någon i forumet som känner igen profilerna på bilden, vet hur de ska lossas eller kan identifiera fabrikatet?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 161 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 161 inlägg
Välkommen till forumet!
Jag kan inte svara på din fråga men en bild uppifrån kanske hjälper någon annan.
Vad är det som har hänt med dörren som gör att den behöver justeras och på vilket sätt?
När jag tittar i monteringsanvisningen för våra duschdörrar finns det bara en justering efter färdig montering och det är för att ställa in vinkeln för dörrens lägsta position.
Jag kan inte svara på din fråga men en bild uppifrån kanske hjälper någon annan.
Vad är det som har hänt med dörren som gör att den behöver justeras och på vilket sätt?
När jag tittar i monteringsanvisningen för våra duschdörrar finns det bara en justering efter färdig montering och det är för att ställa in vinkeln för dörrens lägsta position.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Identifiera termostat till gammalt element
Värme allmänt -
Identifiera radiatorventil / lämplig adapter för SONOFF-termostat?
Värme allmänt -
Behöver hjälp med att identifiera äldre köksblandare
Vatten & Avlopp -
Behöver hjälp med att identifiera toalettstol
Vatten & Avlopp -
Snälla, hjälp oss identifiera ett parkett golv?
Golv