Hej!
Behöver hjälp med att identifiera denna blandare då jag behöver byta flödesinsatsen på den.

Köpte en insats som skulle tydligen passa, men den ser helt annorlunda ut så den lämnade jag tillbaka.

Har jag sökt och letat men hittar inte vilken det kan vara. Lägger upp ett gäng bilder och hoppas det är någon som kan hjälpa mig med denna nöt.

• Kromad blandare i badrum monterad på kakelvägg med synlig flödesinsats och flexibel duschslang.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hand håller en demonterad flödesinsats från en blandare med synliga märken och nummer.
    Skapa konto
  • Blandare utan flödesinsats monterad på vit kakelvägg med blå-grön mosaik i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Närbild av öppen blandare med synliga anslutningar och mozaikbakgrund, behöver identifiering.
    Skapa konto
  • Närbild av ett kromat Grohe blandarhus i ett badrum, behöver hjälp att identifiera modellen.
    Skapa konto
  • Ny och gammal flödesinsats för blandare på grön marmor, förpackningen märkt Grohe.
    Skapa konto
Düsseldorff
Du kanske kan få hjälp av Grohe att identifiera blandaren? Testa maila bilderna till grohe@grohe.se.

• Gilla
Fadai
  • Laddar…
Har mailat nu

Ser ut som en gammal Grohtherm 1000 från 2006 eller tidigare. Blir nog svårt att hitta delar på egen hand så det blir nog till att vänta in svar från Grohe, lycka till (y)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.