G
Blandaren i badrummen läcker. Någon Damixa från 70/80-tal gissar jag på.
Bildsök gav inget resultat när jag letade efter modell. Finns det någon här som vet?

Jag gissar att det finns reservelar till dessa eller kan det vara värt att byta hela kittet?
Badrummet är riktigt slitet och ska bytas inom något år så jag vill inte lägga för mycket tid/pengar på att laga något i onödan.

• Kromad badrumsblandare från 70/80-talet, märkt Damixa, installerad i en vit handfat med mönstrad tapet i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
G Grayscale skrev:
Blandaren i badrummen läcker. Någon Damixa från 70/80-tal gissar jag på.
Bildsök gav inget resultat när jag letade efter modell. Finns det någon här som vet?

Jag gissar att det finns reservelar till dessa eller kan det vara värt att byta hela kittet?
Badrummet är riktigt slitet och ska bytas inom något år så jag vill inte lägga för mycket tid/pengar på att laga något i onödan.
Den finns inte ens med i deras lista med utgångna modeller så chansen att det finns nå speciella delar är nog liten.......Ska vara då att nån ventilgrej är lika som nyare blandare då men med tanke på vad en enkel tvättställsblandare kostar så är det knappast värt mödan att försöka ens............

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.