Hallå hallå gubbar, jag har ärvt ett hus utav min far och nu har jag börjat fixa lite med det.. Jag tyckte att det luktade avlopp i tvättstugan och så kollade jag brunnen då ser det ut så här :crysmile:

Brunn i tvättstuga med felaktig försegling märkt "Purus Beta", ser ut som den behöver en kortare modell.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Avloppsbrunn med olämplig försegling som inte passar, smutsigt vatten och avlagringar synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Som ni ser så har det setat en försegling där som inte alls verkar passa, eller gör den? Jag har iaf inte fått dit den trots mina försök. Det ser ut som att det ska vara nått liknande där men kanske en modell som är lite kortare?

Jag vet inte alls vad jag håller på med här, jag tänkte att jag lär väll ta reda på vad det är för del jag behöver så jag tänkte fråga er här på BH då ni verkar veta det mesta! Hoppas någon förstår sig på det här för det gör inte riktigt jag..

Purus Beta står det på tätningen som inte verkar passa alltså, den verkar vara lite för lång vertikalt. Eller så har jag helt fel

Redigerat:
Ser ju mest ut att va läge för ny matta och brunn, det där får du inte tätt.

Stefan N Stefan N skrev:
Ser ju mest ut att va läge för ny matta och brunn, det där får du inte tätt.
Det är det säkert, men det lär ju finnas nånting jag kan göra så länge. Tänkte eventuellt byta ut det hela till sommarn eller så..

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.