Behöver identifiera nedan för att kunna programmera.
Har ytterligare en ute på elcentralen i garaget lite lurigt att veta vad de styr eller hur de skall programeras utan manual.

Någon som vet vad det är för modell?

• Digital timer för elektriska system med klocka visande 16:52 och intilliggande säkringsutrustning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Lossa uret och titta på sidorna

Får man kidnappa tråden lite med en identisk fråga?
Jag har helt förgäves försökt att hitta vad detta är för modell och hitta en bruksanvisning.
Gav upp efter en låååång tids försök med att ställa in klockan så att ytterbelysningen tänds och släcks på rätt tid.

Digital timer för ytterbelysning fastsatt på vit vägg, visar klockslag och programmeringsknappar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tackar för hjälpen - Hur det skulle programmeras är inte direkt något som listas ut genom att knappa runt lite.

Huddingebo Huddingebo skrev:
Jag har helt förgäves försökt att hitta vad detta är för modell och hitta en bruksanvisning.
Gav upp efter en låååång tids försök med att ställa in klockan så att ytterbelysningen tänds och släcks på rätt tid.

[bild]
Biltema

• Gilla
Huddingebo
  • Laddar…
tommib
Huddingebo Huddingebo skrev:

[bild]

Den där är från Biltema men den verkar inte säljas längre

• Gilla
Huddingebo
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Den där är från Biltema men den verkar inte säljas längre
Nej, var också inne på det.
Men någonstans borde det ju finnas en bruksanvisning tycker jag.

Om du tittar på sidan av uret så borde det stå där vilket fabrikat och modell det är. När du vet det är det troligen bara att googla lite.

• Gilla
Huddingebo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.