Svedlund Svedlund skrev:
om du läser så försöker jag komma på idéer till en loftsäng... är ditt förslag att jag ska bygga en i ett trä? I Januari? Till en 6-åring?
Tar till mig denna idé... men tror socialen skulle ha invändningar...
Kanske lite knepigt att få tag på ett lämpligt träd.

Men jag tänkte mig ett trädstam med lämpligt stora grenar som man kapar.
Sedan tillbringar tid med verktyg/kniv för att ta bort bark/näver sedan gå på med sandpapper tills det blir barnvänligt.

/ATW

• Gilla
Svedlund
  • Laddar…
  • Gilla
ArneTW
  • Laddar…
Zip-line tvärs över rummet?

• Gilla
Svedlund
  • Laddar…
Tja här kommer 3 sängar som jag byggt till barn eller syskonbarn.

För fallskydens skull har jag valt att bara ha stege upp till alla sängar och där trädet finns så står trädet och sängen sopas nära så nu när de är lite äldre ungarna så klättrar dom via trädet upp i sängen.

"Djungelsängen" fans det än tanke om att hänga tjockt rep med knutar på från taket vid kortsidan av sängen med massa mjuka kuddar under. (Rummet blev aldrig klart för hon ville inte ha sängen nu när den äntligen var klar )

• Handgjord barnsäng med djungeltema, stege och träddekorationer i ett halvfärdigt rum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Barnsäng konstruerad som en borg med stege, lekyta och förvaring, dekorerad med dinosarier.
    Skapa konto
  • Barnrum med hemmagjord loftsäng nära ett klätterträd, stege på sidan och lekfull tapet.
    Skapa konto
  • Gilla
Svedlund och 2 till
  • Laddar…
Slutresultat! Det fick bli rutschkana och klätterrep! Det enda som saknas är ”romerska ringar” bredvid repet och lite djur som ska målas....

• Gilla
stigen och 4 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.