Vi skall ha en köksö på hjul i köket med 2 50-skåp under. Vi skall ha en oljad ekskiva på men inget "överhäng" för att kunna sitta. Vi tänkte bygga till en hylla längra ner i sitthöjd på sidan. Har någon gjort det?
eller har någon något tips?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.