Håller på med en köksbänkskiva hemma, men jobbar så dumma tider att jag varken hinner hämta en maskin eller framförallt lämna tillbaka den dagtid.
Någon i Sthlm (göra söder om) som kan tänkas hyra/låna ut sin Rotex 150? Jag har papper och allt sådant, ska slipa ca 3kvm bänkskiva.
Mvh
Christian
Enskededalen