4 200 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
Hyllplan som är 260 cm ?
Åter i hemmet en kort stund tog jag tag i att inreda källaren.
Skenor sattes upp på väggen och som mall hade jag ett hyllplan som jag köpt tidgare (ingen aning var tyvärr).
Sen åkte jag raskt till Byggmax och köpte de tre ytterligare som behövdes men de var ju för korta :-/
Var kan man få tag på 40 centimeters hyllplan som är 260 cm långa ?!
Har kollat: Byggmax, Coop, Beijers, K-Rauta, Biltema, Jula och Bauhaus. Puh !
Var fanken kan jag ha köpt det här jäkla hyllplanet ?!!?
Alternativet är ju förståss om nån har tips på var jag kan hitta board som är 260 cm lång så sågar jag till hyllorna själv.
Skenor sattes upp på väggen och som mall hade jag ett hyllplan som jag köpt tidgare (ingen aning var tyvärr).
Sen åkte jag raskt till Byggmax och köpte de tre ytterligare som behövdes men de var ju för korta :-/
Var kan man få tag på 40 centimeters hyllplan som är 260 cm långa ?!
Har kollat: Byggmax, Coop, Beijers, K-Rauta, Biltema, Jula och Bauhaus. Puh !
Var fanken kan jag ha köpt det här jäkla hyllplanet ?!!?
Alternativet är ju förståss om nån har tips på var jag kan hitta board som är 260 cm lång så sågar jag till hyllorna själv.
Jag kan inte hitta sådana på deras web.
Har de mer än vad som presenteras på webben ?!
Eftersom närmaste lokation verkar vara Köping vill jag inte åka på vinst eller förlust...
Tipps på längre skivor/hyllplan går naturligtvis lika bra
Har de mer än vad som presenteras på webben ?!
Eftersom närmaste lokation verkar vara Köping vill jag inte åka på vinst eller förlust...
Tipps på längre skivor/hyllplan går naturligtvis lika bra
Hittar inte heller på deras hemsida men jag vet att dom har hyllplan som är 40 cm djupa, ska ta en sväng ditom imorgon och kolla upp vilka längder dom har.Scout skrev:
Lämnar ett nytt svar här imorgon........
Klicka här för att svara