2 974 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Hydropress orkar inte få upp trycket?
Hej alla ni som kan 
Jag har en hydropress på 50L och till den har jag kopplat en syresättare. Mitt problem, när pumpen går igång orkar den inte få upp trycket på egen hand utan jag måste vika slangen till syresättaren för att trycket ska öka.
Det har fungerat hur bra som helst fram till i dag då den bestämde sig för att jäklas
Jag har testat att öka tillslag och frånslagstrycket, men inget fungerar. kan det ha något att göra med trycket i blåsan?
Tacksam för alla förslag
Jag har en hydropress på 50L och till den har jag kopplat en syresättare. Mitt problem, när pumpen går igång orkar den inte få upp trycket på egen hand utan jag måste vika slangen till syresättaren för att trycket ska öka.
Det har fungerat hur bra som helst fram till i dag då den bestämde sig för att jäklas
Jag har testat att öka tillslag och frånslagstrycket, men inget fungerar. kan det ha något att göra med trycket i blåsan?
Tacksam för alla förslag
Finns det ingen luft i blåsan håller den inte trycket och pumpen går igång direkt när du tappar vatten, dock går det att pumpa upp trycket.
Så det låter som något annat, kanske pumpen är slut eller att du har en sugläcka någonstans. mmmm troligen en läcka vid syresättaren eftersom det hjälper att vika den slangen.
Så det låter som något annat, kanske pumpen är slut eller att du har en sugläcka någonstans. mmmm troligen en läcka vid syresättaren eftersom det hjälper att vika den slangen.
Klicka här för att svara