Hej,
I dag blev jag plötsligt utan vatten i huset. Jag har en 6 månader gammal hydropress i ett pumphus. Jag provar att vrida på vattenutkastet på utsidan av pumphuset (en meter från hydropress), men inget vatten kommer där heller.
Trycket i hydropressen visar 4 bar. Kan det vara tryck utan vatten? Kan brunnen ha sinat eller är det något annat fel?
Sacha
I dag blev jag plötsligt utan vatten i huset. Jag har en 6 månader gammal hydropress i ett pumphus. Jag provar att vrida på vattenutkastet på utsidan av pumphuset (en meter från hydropress), men inget vatten kommer där heller.
Trycket i hydropressen visar 4 bar. Kan det vara tryck utan vatten? Kan brunnen ha sinat eller är det något annat fel?
Sacha
Vilket tryck är det som är 4bar? Förtrycket finns utan vatten.
Den mätaren mäter vattentrycket, så om den fungerar borde det komma vatten.
Klicka här för att svara
