hei!

Vi har renovert kjøkkenet og benkeplaten har blitt høyere enn tidligere. Det betyr at vi bare har i underkant av 1 cm opp til vinduet. Hvordan ville dere gjort dette på peneste måte?
 
  • Kjøkkenvidu 002.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan du inte bara spackla, slipa och måla själva fönstret vitt och sedan lägga en silikonkant mellan skivan och fönstret? Möjligen runda av "hörnet" på fönstret också, lite beroende på om det ser bra ut jämfört med de andra (lodräta) fönsterkarmarna.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.