6 439 läst ·
5 svar
6k läst
5 svar
Hvilken lamellfres til ca 1000kr
Jeg har som regel ikke hatt stort behov for plugger osv, men jeg trenger i framtiden nå å feste sammen diverse uten noen synlige fester. Derfor vil jeg skaffe meg en lamellfres.
Jeg har sett på disse kinamaskinene, men det vil jeg ikke ha, da de virker rett og slett skramlete. I mellomsiktet finnes det lite, stort sett bare Skil som har en, og skil har jeg dårlig erfaring med......
Grøn Bosch har ingen, og da er det bare blå bosch, makita, dewalt osv igjen. Så med mindre jeg kommer over en bra brukt/begagnad maskin eller et bra tilbud, hva kan dere anbefale?
Jeg kan strekke prisen, om det øker kvaliteten på lamellfresen.
Jeg har sett på disse kinamaskinene, men det vil jeg ikke ha, da de virker rett og slett skramlete. I mellomsiktet finnes det lite, stort sett bare Skil som har en, og skil har jeg dårlig erfaring med......
Grøn Bosch har ingen, og da er det bare blå bosch, makita, dewalt osv igjen. Så med mindre jeg kommer over en bra brukt/begagnad maskin eller et bra tilbud, hva kan dere anbefale?
Jeg kan strekke prisen, om det øker kvaliteten på lamellfresen.
Jag tror man kan få en ny blå Bosch till skapligt pris från antingen Tyskland eller UK. 
Har kikat lite själv, men inte kunnat motivera ett köp.. än
Hur kvaliteten är på Boschs GFF vet ja inget om, men jag 'antar' den funkar bra som de andra 'blåingarna'.
Har kikat lite själv, men inte kunnat motivera ett köp.. än
Hur kvaliteten är på Boschs GFF vet ja inget om, men jag 'antar' den funkar bra som de andra 'blåingarna'.
Blå Bosch är i stort sett likadan som Makitas 3901 som jag har och den är helt suverän. Så kan du bara få den till ett bra pris så är den given. DeWalt kollade jag på då jag skulle köpa en lamellfräs men den var för racklig i stativet, helt annorlunda konstruktion mot Bosch/Makita. Kinopsarna skall vi inte prata om...
Har nu också en Domino och den kompletterar Makitan, skulle aldrig göra mig av med Makitan. Precisionen ligger på samma nivå som Dominon, bara en annan typ av fastsättning.
Har nu också en Domino och den kompletterar Makitan, skulle aldrig göra mig av med Makitan. Precisionen ligger på samma nivå som Dominon, bara en annan typ av fastsättning.
Jag har varken domino eller lamellfräs, men är nyfiken på när du använder vilken. Vilka fördelar/nackdelar har de 2 maskinerna när du jämför dem?geschwint skrev:Blå Bosch är i stort sett likadan som Makitas 3901 som jag har och den är helt suverän. Så kan du bara få den till ett bra pris så är den given. DeWalt kollade jag på då jag skulle köpa en lamellfräs men den var för racklig i stativet, helt annorlunda konstruktion mot Bosch/Makita. Kinopsarna skall vi inte prata om...
Boschen er nok bra den, men den blir litt dyr til de få gangene jeg kommer til å bruke den. Den vil selvsagt fungere som den skal og vare evig, så sånn er det vel ikke så dumt uansett....
Er enten billigdritt, eller bra når det gjelder lamellfreser.
Noen som har prøvd Skil sin? Den burde være noe bedre enn den rene kina dritten. Aner ikke prisen enda, og ikke sett den i en butikk. Men hva jeg kjenner skil fra før så er det vel nesten kina kvalitet.
Er enten billigdritt, eller bra når det gjelder lamellfreser.
Noen som har prøvd Skil sin? Den burde være noe bedre enn den rene kina dritten. Aner ikke prisen enda, og ikke sett den i en butikk. Men hva jeg kjenner skil fra før så er det vel nesten kina kvalitet.
Klicka här för att svara