Hej !
Jag lade marksten helt själv och följde instruktionerna på nätet. Nu har jag blivit orolig nu att fiberduken kommer upp för högt längs kanterna och kommer att förhindra dräneringen och i längden skada huset. Har jag gjort rätt? Ska jag bli lugn eller försöka ta bort en del? Tack för era svar!