Har varit och kollat på ett hus där det var svamp eller mögelpåväxt.
Huset har stått obebott i över ett år samt under tiden har det förmodligen haft en vattenläcka.
Bilderna är på källartaket sas. Bjälklaget är utav trä.
Vattenläckan var på övervåningen i ett 1,5plans hus.
Men min fråga är om detta är hussvamp eller ej?
Huset har stått obebott i över ett år samt under tiden har det förmodligen haft en vattenläcka.
Bilderna är på källartaket sas. Bjälklaget är utav trä.
Vattenläckan var på övervåningen i ett 1,5plans hus.
Men min fråga är om detta är hussvamp eller ej?
Ingen som har någon åsikt?
Det jag mest oroar mig för finns på bild 1 och 3.
Luddigt vitt mögel, eller är det hussvamp?
Det jag mest oroar mig för finns på bild 1 och 3.
Luddigt vitt mögel, eller är det hussvamp?
Klicka här för att svara


