Har varit och kollat på ett hus där det var svamp eller mögelpåväxt.
Huset har stått obebott i över ett år samt under tiden har det förmodligen haft en vattenläcka.
Bilderna är på källartaket sas. Bjälklaget är utav trä.
Vattenläckan var på övervåningen i ett 1,5plans hus.
Men min fråga är om detta är hussvamp eller ej?
 
  • 101101 008.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 101101 011.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 101101 013.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ingen som har någon åsikt?
Det jag mest oroar mig för finns på bild 1 och 3.
Luddigt vitt mögel, eller är det hussvamp?
 
Gissar att det inte är hussvamp men det ser verkligen inte bra ut. Skall du ens fundera på att köpa så måste priset vara därefter. Det blir inte gratis att sanera detta.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.