Hej

Har en Husqvarna åkgräsklippare modell LT100. Nu efter vintern har det varit svårt att lägga ur växlarna när motorn är igång. Det är inga problem när motorn är avstängd. Vet någon hur man kan fixa detta?

mvh Magnus
 
Spänna kopplingsviren?
 
Det är en automatkoppling så jag vet inte var kopplingsmekanismen sitter. Något förslag?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.