M monk12 #1 Medlem · västra götaland · 6 inlägg 15 maj 2011 12:05 monk12 Medlem västra götaland 6 inlägg 15 maj 2011 12:05 #1 Hej Har en Husqvarna åkgräsklippare modell LT100. Nu efter vintern har det varit svårt att lägga ur växlarna när motorn är igång. Det är inga problem när motorn är avstängd. Vet någon hur man kan fixa detta? mvh Magnus
Hej Har en Husqvarna åkgräsklippare modell LT100. Nu efter vintern har det varit svårt att lägga ur växlarna när motorn är igång. Det är inga problem när motorn är avstängd. Vet någon hur man kan fixa detta? mvh Magnus
Matti_75 #2 Byggveteran · Örebro · 5 104 inlägg 15 maj 2011 12:46 Matti_75 Byggveteran Örebro 5 104 inlägg 15 maj 2011 12:46 #2 Spänna kopplingsviren?
M monk12 #3 Medlem · västra götaland · 6 inlägg 15 maj 2011 14:10 monk12 Medlem västra götaland 6 inlägg 15 maj 2011 14:10 #3 Det är en automatkoppling så jag vet inte var kopplingsmekanismen sitter. Något förslag?