Hej,
Har en Husqvarna rider 213C där drivremmen till klippaggregatet gick av som jag bytte idag utan problem (vad jag tror i alla fall).
Testade att starta upp och klippa i 30 sekunder med den nya remmen och det funkade fint. Stängde sedan av den och när jag skulle börja klippa igen 5 minuter senare vägrar den starta.
Startmotorn går igång fint och står och snurrar men motorn tänder inte och drar igång.
Har testat det mesta men börjar ge upp. Tändstiftet ser fint ut och byttes för ett år sedan i en större service.
Någon som har några tankar på vad som kan vara fel?
Tack på förhand!