Hej!

Jag har en gammal Husqvarna frys 90talare, kör på läge 1 och den kommer upp i -30. Kan det vara termostaten eller ska den vara så kall?
 
P
vad är det för frys???

har du aktiverat infrysningsfunktionen?
 
Infrysning är inte på. Jag ska kolla modell imorgon tack.
 
Den heter GM 330 F. Nu tror jag dock kompressorn har skurit. Ger ingen kyla och säkringen går när jag trycker på infrysning.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.