E Ernfrid #1 Medlem · 346 inlägg 21 apr 2015 21:36 Ernfrid Medlem 346 inlägg 21 apr 2015 21:36 #1 Hej! Jag har en gammal Husqvarna frys 90talare, kör på läge 1 och den kommer upp i -30. Kan det vara termostaten eller ska den vara så kall?
Hej! Jag har en gammal Husqvarna frys 90talare, kör på läge 1 och den kommer upp i -30. Kan det vara termostaten eller ska den vara så kall?
P Plupp 137805 #2 Anonym 22 apr 2015 11:49 Plupp 137805 Anonym 22 apr 2015 11:49 #2 vad är det för frys??? har du aktiverat infrysningsfunktionen?
E Ernfrid #3 Medlem · 346 inlägg 22 apr 2015 23:14 Ernfrid Medlem 346 inlägg 22 apr 2015 23:14 #3 Infrysning är inte på. Jag ska kolla modell imorgon tack.
E Ernfrid #4 Medlem · 346 inlägg 28 apr 2015 09:44 Ernfrid Medlem 346 inlägg 28 apr 2015 09:44 #4 Den heter GM 330 F. Nu tror jag dock kompressorn har skurit. Ger ingen kyla och säkringen går när jag trycker på infrysning.
Den heter GM 330 F. Nu tror jag dock kompressorn har skurit. Ger ingen kyla och säkringen går när jag trycker på infrysning.